Wilt u online een afspraak maken? In de meeste gevallen lukt dit gelukkig prima. Maar helaas geeft het afsprakensysteem soms een foutmelding. Dat vinden we heel vervelend, want dienstverlening aan onze inwoners staat bij ons voorop. Omdat we graag willen dat u altijd en overal gemakkelijk alles zelf kunt regelen, zijn we druk bezig om dit probleem op te lossen.

Lukt het online niet om een afspraak te maken? Bel ons dan: (0475) 538 888.

Mogelijke oplossing

Soms helpt het om de cache (geheugen) van uw browser te wissen, of op uw mobiele telefoon de wifi uit te zetten. Als u het daarna opnieuw probeert, kunt u soms toch een afspraak maken.

Hoe moet ik de cache wissen?

Hoe u de cache wist, kunt u gemakkelijk op internet vinden. Zoek binnen een zoekmachine op 'cache wissen', dan vindt u verschillende websites waar per browser wordt uitgelegd hoe u dit kunt doen. Let op: opgeslagen wachtwoorden worden ook in de cache bewaard. Zorg er dus voor dat u deze niet wist, als u deze niet wilt kwijtraken.

Help ons bij de oplossing

We kunnen het probleem beter en sneller oplossen als u ons hierbij helpt. Wilt u een afspraak maken en krijgt u een foutmelding? Geef het dan aan ons door! Dat kan via de button ‘uw mening’ rechtsonder op de pagina. Of bel ons.

We horen heel graag waar het precies mis gaat en op welke dag en tijdstip dit gebeurde. Zo nauwkeurig mogelijk is altijd het beste.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw hulp!