Op zoek naar documenten uit ons gemeentearchief, bijvoorbeeld naar vergunningen of uittreksels? Dan kunt u ons vragen deze voor u op te zoeken.

Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. Met de gegevens die u opgeeft, gaan wij voor u aan de slag. Stel uw vraag zo gedetailleerd mogelijk. Zo kunnen we de informatie snel voor u opzoeken. Soms komt het voor dat wij informatie niet mogen delen in verband met de privacyregels. Wij laten u dit dan weten.

Hoe gaat het verder?

We sturen u de gevraagde documenten toe of we nodigen u uit om documenten te komen ophalen in het gemeentehuis. Bij grote hoeveelheden informatie sturen we u de informatie niet op. We maken dan een afspraak met u om de documenten te komen bekijken in het gemeentehuis. U kunt de stukken dan eventueel kopiëren.

Wat kost het?

Als wij informatie voor u opzoeken kost dit € 16,75 per kwartier werk. Wilt u documenten kopiëren in het gemeentehuis, dan kost dit € 0,15 per kopie (A4 en A3). Kopieën groter dan A3 kosten € 7,50 per stuk.

Heeft u gevonden wat u zocht?